close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בעל אזרחות אמריקאית? זה הזמן לעשות סדר במיסים שלך!

מערכת שורשכא אב, תשפא30/07/2021

כאשר אנחנו חיים בישראל אבל עדיין יש לנו אזרחות בארצות הברית חשוב מאוד שנבחר לעשות את הדבר הנכון ונשלם תשלומי מס גם בארצות הברית

תגיות:
צילום: freepik
כל מי שיש לו אזרחות אמריקאית חייב לשלם מיסים לא רק בישראל בשל האזרחות הישראלית שלו אלא גם בארצות הברית בשל האזרחות האמריקאית שלו. מי שיש לו אזרחות אמריקאית צריך לעשות סדר בתשלומי המיסים שלו בארצות הברית. רו"ח אמריקאי יכול לסייע לאזרחים אמריקאיים לעשות סדר עם תשלומי המיסים שלהם כך שלא יהיה להם חובות לרשויות המס בארצות הברית.
חשוב מאוד לשלם את המיסים שלנו בזמן גם בארצות הברית וגם בארץ. חשוב מאוד לא לזלזל בכך ולא לדחות את זה. כאשר אנחנו משלמים מיסים בזמן אנחנו יכולים להיות רגועים יותר. אי תשלום מיסים או
התחמקות מתשלום מיסים מהווה עבירה פלילית לכל דבר והיא יכולה לעלות לנו בעונשים כבדים מאוד כמו למשל ריצוי עונש מאסר בפועל או תשלום של קנסות כספיים גדולים מאוד.

למה בעלי אזרחות אמריקאית שהם אזרחים ישראליים משלמים מיסים כפולים?
בעלי אזרחות אמריקאית שיש להם גם אזרחות ישראלית חייבים לשלם מס בשתי המדינות. כל מדינה בה אנחנו אזרחים מחייבת אותנו לשלם לה מיסים. בארצות הברית מי שלא משלם מיסים יכול להתמודד עם קנסות כבדים, זמני מאסר בפועל או שלילת אזרחות. גם בישראל קיימות סנקציות על מי שהוא אזרח ולא משלם מיסים.

למה חשוב שישראליים אמריקאיים יקפידו לשלם מיסים באמריקה?
חשוב מאוד שישראליים אמריקאיים יקפידו לשלם מיסים באמריקה כי כך הם יכולים להמשיך להחזיק באזרחות הכפולה שלהם. חשוב מאוד לבחור לשלם מיסים ולא להתעלם מכך כי כאשר אנחנו משלמים מיסים אנחנו עושים את המעשה האזרחי הנכון ואנחנו שומרים על החוק של המדינה בה אנחנו אזרחים. לישראל וארצות הברית יש הסכמי הסגרה והסכמים כלכליים וגם אם אנחנו לא גרים פיזית בארצות הברית אנחנו יכולים למצוא את עצמנו נדרשים לשלם הרבה מאוד קנסות כספיים כבדים לארצות הברית בגין אי תשלום מיסים.

איך ישראליים אמריקאיים יכולים לשלם מיסים בארצות הברית?
ישראליים אמריקאיים יכולים לשלם מיסים בארצות הברית דרך העברה בנקאית מחשבון בנק שיש להם בישראל או דרך חשבון בנק שיש להם בארצות הברית. למעשה בעלי אזרחות בארצות הברית לא מורשים לפתוח חשבון בנק בארץ מבלי שיהיה להם אישור שאין להם חובות קיימים לרשות המיסים או נכסים מניבים בארצות הברית.

בסופו של דבר כאשר אנחנו חיים בישראל אבל עדיין יש לנו אזרחות בארצות הברית חשוב מאוד שנבחר לעשות את הדבר הנכון ונשלם תשלומי מס גם בארצות הברית. החלטה זו תוכל להשתלם לנו במיוחד ולאפשר לנו ליהנות מהטוב בשתי המדינות. בעלות של אזרחות בארצות הברית יכולה לאפשר לנו לנסוע להרבה מאוד מדינות בעולם שאזרחות ישראלית לא מאפשרת לנו. אם כבר יש לנו אזרחות בארצות הברית חשוב מאוד שלא נזלזל בכך ונדע לשמור עליה.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה